ثبت شرکت با مسئولیت محدود و راهنمای مراحل ثبت آن – مجله حقوقی وینداد


Warning: Undefined variable $PostID in /home2/comelews/wr1te.com/wp-content/themes/adWhiteBullet/single.php on line 66

Warning: Undefined variable $PostID in /home2/comelews/wr1te.com/wp-content/themes/adWhiteBullet/single.php on line 67
RSS FeedArticles Category RSS Feed - Subscribe to the feed here
 

بر این اساس، در صفحه مربوط به ” سرمایه شخص حقوقی ” با توجه به نوع شخصیت حقوقی، سهام یا سرمایه شرکت را وارد نمایید. اگر شما خانه نباشید و یا آدرس اشتباه باشد شما با مراجعه به ptt میتوانید حضورا با پاسپورت، کیملیک خود را تحویل بگیرید. شما در ادارات مالیات میتوانید نسبت به پرداخت این مبلغ اقدام کنید. پس از ثبت شرکت میتوانید درخواست اجازه کار را نمایید و اقامت توریستی خود را به اقامت کاری تبدیل نمایید. این اطلاعات باید به دقت پر شوند. امروزه انتخاب نام شرکت بسیار سخت تر از گذشته شده است، چرا که حجم اسامی ثبت شده ی شرکت در دهه های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است جهت راهنمایی های لازم در خصوص انتخاب نام شرکت لطفا مقاله انتخاب نام شرکت را به دقت مطالعه نمایید. برای کسب اطلاعات در خصوص کار و اخذ مجوز کار می توانید پست کار در ترکیه را بخوانید. اسامی شرکت باید دارای ریشه اصیل فارسی بوده و حداقل از سه سیلاب تشکیل شده و عین یا مشابه آن قبلا به ثبت نرسیده باشد که در این خصوص کارشناسان مجرب موسسه ثبت مفید استعلام شرکت و نام شرکت ثبت شده را انجام می دهند. کدام سهام به بازار پایه زرد و نارنجی و قرمز منتقل میشوند؟ A rticle w​as generat ed ᠎with GSA  Con te᠎nt​ G᠎en erator​ Dem over​si on.

هزینه ثبت شرکت

پس از دریافت مجوز کار به شما اقامت کاری ترکیه داده می شود که مزایای زیادی مانند بیمه رایگان پزشکی و… لازم به ذکر است درصورتیکه کارشناس اداره، موضوع شرکت را نیازمند کسب مجوز از مرجع خاصی بداند از مرجع مزبور، استعلام مینماید. کارشناسان ما در موسسه حقوقی ثبت ناب به صورت ۲۴ ساعته آماده مشاوره هستند. در سال ۲۰۲۱ همین مدارک کافی هستند و مدارک دیگری مانند سوءپیشینه و… ولی انجام دقیق و کیفیت ثبت، هر یک هزینه های متفاوتی دارد که به عنوان دستمزد موسسات ثبت شرکت (مانند ثبت شرکت فردا) محسوب می شود. چنانچه درخواست اقامت شما به دلایلی مانند تمدید توریستی سال دوم، اجاره نامه غیر واقعی، بیمه سلامتی غیر معتبر و… قانون تجارت ایران، ثبت کلیه شرکت های مذکور در قانون را اجباری دانسته است و به دستور ماده 2 قانون ثبت شرکت ها، کلیه شرکت های ایرانی موجود در کشور باید به ثبت برسد و چنانچه شرکتی به ثبت نرسد هر ذی نفعی می تواند بطلان عملیات آن را از دادگاه تقاضا نماید ، لذا ادامه حیات و فعالیت هر شرکتی که در ایران تاسیس می شود، منوط به ثبت آن در مرجع ثبت شرکت ها گردیده است. و در مبادی خروجی نیز جریمه اضافه اقامت شما در ترکیه اخذ میشود.

این کد همان شماره پستی مرسوله شما است. پس از حدود ۲۵ روز برای شما یک کد ارسال خواهد شد که از طرف ppt است. پس از اخذ راندوو و درخواست اقامت حدود ۱۰ تا ۱۵ روز بعد به شما وقت تحویل مدارک داده می شود و پس از تحویل مدارک حدود ۱۰ روز نیز زمان صدور و ارسال کارت شما می باشد. ابتدایی محل به تقاضای شرکت تا سه ماه مهلت اضافی خواهد داد. 4. راهی برای مطالعه شناسنامه شرکت هاست. برای آگاهی از شرایط و چگونگی کسب چالیشما ایزین مقاله اجازه کار در ترکیه را مطالعه کنید. در این مقاله سعی داریم برایتان در رابطه با پیگیری ثبت شرکت اطلاعات لازمی ارائه دهیم لطفا با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. برای اطلاع از هزینه ها و شرایط ثبت شرکت در سال ۲۰۲۱ مقاله ثبت شرکت در ترکیه را بخوانید. این مؤسسه اواسط دهه ۱۳۷۰ تأسیس شدهاست و هماکنون در چهار مجتمع مختلف، که در مجموع حدود ۲۵ هکتار مساحت دارند فعالیت میکند. ارائه نام شرکت ها یا شرکای ضامن که سمت مدیریت دارند .

ثبت شرکت تعاونی

زیرا طبق قوانین ترکیه کارکردن برای افرادی که اقامت توریستی دارند ممنوع می باشد. زیرا پس از ۵ سال کار در ترکیه می توانید شهروندی این کشور و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید. بیشتر موسسات ثبتی هزینه ثبت یک شرکت سهامی خاص را بیشتر از شرکت با مسئولیت محدود در نظر می گیرند این موضوع به سبب این است که تعداد شرکا به هنگام تشکیل شرکت های سهامی خاص 5 نفر (حداقل) در نظر گرفته می شود در حالی که این تعداد در مورد شرکت های با مسئولیت محدود 2 نفر می باشد. شرکت نسبی نیز از دیگر شرکتهایی است که با هدف انجام فعالیتهای تجاری به صورت قانونی بین دو یا چند نفر تشکیل میشود. در نام شرکت تضامنی باید عبارت «شرکت تضامنی» و لااقل اسم یک نفر از شرکا ذکر شود. برای این شما باید کار مجاز و قانونی در ترکیه انجام دهید و مجوز کار که در ترکی چالیشما ایزین خوانده میشود دریافت کنید.

HTML Ready Article You Can Place On Your Site.
(do not remove any attribution to source or author)





Firefox users may have to use 'CTRL + C' to copy once highlighted.

Find more articles written by /home2/comelews/wr1te.com/wp-content/themes/adWhiteBullet/single.php on line 180