عطر و ادکلن – An Overview


Warning: Undefined variable $PostID in /home2/comelews/wr1te.com/wp-content/themes/adWhiteBullet/single.php on line 66

Warning: Undefined variable $PostID in /home2/comelews/wr1te.com/wp-content/themes/adWhiteBullet/single.php on line 67
RSS FeedArticles Category RSS Feed - Subscribe to the feed here
 

نت اولیه: پرتقال، گریپ فروت ، توت فرنگی ، آناناس ، میوه گل ساعت

عطرهای این گروه به دلیل تلخی و رایحه خاصی که دارند اغلب مورد پسند آقایان قرار می گیرند. گروه بویایی چرمی از نظر تاریخی، یکی از نخستین روایح در عطرسازی است و در صنعت عطر سازی به قرن ۱۶ بر می‌گردد. ریشه این رایحه تلخ و جذاب، از عطرسازانی شروع می ‌شود که دستکش های چرمی را برای اشراف می ‌ساختند.

البته در خوش بینانه‌ترین حالت ممکن است رنگ و بوی عطر بپرد.

شیرین و ملایم عطر و ادکلن تلخ عطر و ادکلن گرم عطر و ادکلن خنک عطر و ادکلن تند عطر و ادکلن ترش بادی اسپلش

اگرچه رایحه معطری که از شما در فضا پخش می‌شود، مشهود نیست. اما می‌تواند تاثیر بسیاری نسبت به دیدگاه اطرافیانتان بر شخصیت شما داشته باشد.

چه خوشمان بیاید یا نه، رنگ مو عوارض خفیفی به دنبال دارد، حال اگر از یک رنگ موی نامرغوب نیز استفاده کینم ممکن سلامت موها به خطر بیوافتد.

در انواع ادکلن مردانه، نت های گیاهی و سبز مناسب شخصیت‌های اهل ورزش هستند.

رایحه پایه: قند، وانیل، خس‌خس، چوب صندل سفید، خزه درخت بلوط، چوب کشمیر، جیر، چرم و کهربا

به سراغ فصل داغ تابستان برویم که تنها افشانه یک عطر معتدل می‌تواند گرمای آن را قابل تحمل کند. در این فصل به دلیل تبخیر بالای آب بدن استفاده از عطر‌های گرم بوی نامطبوعی را تولید می‌کند به علاوه این که عطر‌ها در گرمای تابستان ماندگاری زیادی نخواهند داشت.

بلو شنل پرفیوم یک عطر مردانه معتدل و تلخ است که معمولا مورد تایید اکثر آقایان قرار می گیرد. رایحه تلخ بیشتر مورد پسند آقایان است اما این محبوبیت هر روز گسترده تر می شود و هر دو گروه خانم ها و آقایان به آن علاقه نشان می دهند. می توان گفت شنل بلو یکی از پر طرفدارترین های عطر مردانه در طول تاریخ است و این جذابیت در هر سه نسخه ادو تویلت، ادو پرفیوم و پرفیوم نیز به چشم می خورد.

عامل اصلی ماندگاری بوی عطر، نت‌های استفاده شده در آن هستند و همانطور که در مطالب فوق عنوان شد استفاده از برخی نت‌ها سبب می‌شود که مدت ماندگاری و پخش بوی عطرها کاملا با هم متفاوت باشند.

اسپری بدن با بوی چوبی برای استفاده معمولی و هر روزه کاربرد دارد. اسپری های شرقی کمی تند و گرم هستند پس برای استفاده در شب عالی اند. ممکن است با خواندن این بخش کمی گیج شده باشید. اما جای هیچ نگرانی نیست. در قسمت های بعدی اطلاعات شما را کامل تر می کنم.

عطر کار ما نیست بلکه عشق ماست و فروش عطر تنها وسیله ای در رسیدن به اهداف بلند ماست.

ماندگاری بوی این اسپری نسبت به سایر اسپری ها کمتر است. مثلا تا ظهر دوام می آورد. پس اگر می خواهید تا شب بوی خوش نائوتیکا همراهتان باشد باید میزان بیشتری از آن را اسپری کنید.

If you loved this short article and you would certainly such as to get even more facts concerning بهترین عطر مردانه kindly go to the webpage.

HTML Ready Article You Can Place On Your Site.
(do not remove any attribution to source or author)





Firefox users may have to use 'CTRL + C' to copy once highlighted.

Find more articles written by /home2/comelews/wr1te.com/wp-content/themes/adWhiteBullet/single.php on line 180