The best Side of عطر مردانه


Warning: Undefined variable $PostID in /home2/comelews/wr1te.com/wp-content/themes/adWhiteBullet/single.php on line 66

Warning: Undefined variable $PostID in /home2/comelews/wr1te.com/wp-content/themes/adWhiteBullet/single.php on line 67
RSS FeedArticles Category RSS Feed - Subscribe to the feed here
 

این عطر در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شده است. الیویر پاشا عطار مشهور با استفاده ازگل‌های سرخسی ترکیبات این عطر را فرمولاسیون کرده است.

روایحی با طبع گرم که با هر افشانه همچون شعله‌های گرم آتش شما را در خود احاطه و مانند گرمای لذت بخش آفتاب در اواخر بهمن ماه پوست تن را نوازش کند.

بدون شک ادکلن‌های مناسب پاییز همچون عطرهای مناسب فصل بهار می‌توانند در دسته روایح با طبع معتدل باشند.

در هر گروه روایح ویژه‌ای وجود دارند که هارمونی خاصی با یکدیگر تشکیل می‌دهند با این تفاوت که هر گروه بویایی ترکیبی از نت‌های مختلفی است.

اسانس میانی : اسطوخودوس , , فلفل صورتی , لامی خس خس , فلفل سیچوان , نعناع هندی ,شمعدانی

عطر لیلیوم برترین سایت فروش عطر و ادکلن ایران است و فقط ادکلن اصل و اورجینال به فروش میرساند. عطر لیلیوم مرجعی کامل از اطلاعات و قیمت انواع عطر و ادکلن در ایران است.

چیزهای عجیب و غریبی که مردم به اشتراک گذاشتند، شما را کنجکاو میکند!

این مطلب را مطالعه کنید تا اسپری های خوشبو کننده بدن مردانه با ماندگاری بالا را که امتحان خود را پس دادند را بشناشید. این مطلب می تواند یک راهنمای خوب برای خانم در انتخاب یک هدیه تولد برای همسر و برادرشان باشد.

عطر معطر و معتدل این سه عطر می‌تواند به سادگی فضای گرم مهمانی‌ها را در بر بگیرد و با ورود شما حس تازگی و لذت بخشی را به همراه داشته باشد.

نت ابتدایی را فقط شما حس خواهید کرد چرا که با اولین افشانه و نشستن روی پوست خود را نشان می‌دهد. به علاوه این که در ترکیبات این نت مولکول‌هایی هستند که در تماس با پوست به سرعت تبخیر می‌شوند.

مون بلان عطری است که رایحه‌ای خنک و شیرینی دارد و ساختار آن با استفاده از مرکبات، گل‌های میوه‌ای و گیاهان معطر شکل‌گرفته است. بهره‌گیری از اسانس چوب در این عطر سبب رسیدن به حس جنگل‌های نم خورده را برای شما تداعی می‌کند.

در زمان تولید انواع عطر زنانه خوشبو و ارزان معمولا نت‌های میوه‌ای و گلی زیادی به کار می‌روند و همین امر سبب شده که لطافت و نرمی خیال گونه‌ای داشته باشند.

این عطر فوق العاده مخصوص آقایان می باشد و در نت پایانی خود نیز رایحه اسانس هایی مثل چرم و وانیل و کهربا و سدر و مشک را به مشام خواهد رساند تا با این رایحه های خوب و دوست داشتنی و قیمت ارزان در لیست ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان قیمت قرار بگیرد.

اخبار برندها دسته بندی نشده راهنمای خرید عطر عطر سلبریتی ها و مشاهیر متفرقه نت و رایحه نقد و بررسی

Should you have any kind of queries relating to where by and also how to utilize بهترین عطر مردانه, it is possible to call us on our webpage.

HTML Ready Article You Can Place On Your Site.
(do not remove any attribution to source or author)





Firefox users may have to use 'CTRL + C' to copy once highlighted.

Find more articles written by /home2/comelews/wr1te.com/wp-content/themes/adWhiteBullet/single.php on line 180