راهنمای ثبت اینترنتی شرکت در سامانه اداره【 ویدیو کامل 】


Warning: Undefined variable $PostID in /home2/comelews/wr1te.com/wp-content/themes/adWhiteBullet/single.php on line 66

Warning: Undefined variable $PostID in /home2/comelews/wr1te.com/wp-content/themes/adWhiteBullet/single.php on line 67
RSS FeedArticles Category RSS Feed - Subscribe to the feed here
 

جریمه-های-مالیاتی

به همین دلیل شرکتهایی که به ثبت میرسند و شماره ثبت دریافت میکنند معتبر تر و برای مشتریان ارزشمند تر میباشد. اینها به اشخاص حقیقی و حقوقی تقسیم میشوند، در صورتی که شخص حقوقی مد نظر است باید مشخصات کامل خود را وارد نمایند ودر صورتی که شخص حقوقی مد نظر باشد گزینه تابعیت و کد ملی ظاهر میشود که هر سه را پر میکنند. خرید و فروش کد اقتصادی جرم است و محکومیت هایی برای مجرمان در نظر گرفته شده است. درخواست کنندگان می توانند بعد از وارد نمودن اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و اخذ کد رهگیری ،بدون نیاز به رجوع به صورت حضوری،تصمیمات گرفته شده را پیگیری نمایند و از مضمون آن آگاهی یابند.بنابراین،لازم است کد رهگیری را تا اطلاع یافتن از نتیجه نزد خود نگه داری نمایید.جهت پیگیری درخواست ثبت شرکت با مراجعه به سایت یادشده روی بخش (پیگیری درخواست) کلیک کنید. سه حالت برای پرونده شرکت وجود دارد که شما با آن ها روبرو می شوید، که توسط اداره ثبت شرکتها به متقاضیان اطلاع رسانی می شود. در این سامانه، تمامی اطلاعات در زمینه چگونگی تنظیم درخواست، مدارک موردنیاز، بخشنامه ها و شیوه های اجرایی ثبت شرکت و اطلاع رسانی ها قابل پیگیری است. Da ta was cre᠎ated ᠎by G᠎SA Co ntent  Gene᠎rato᠎r ​DE MO.

راهنمای ثبت شرکت Pdf

ثبت شرکت در تهران که بزرگ ترین شهر و پایتخت ایران است می تواند موقعیت بسیار خوبی برای تجارت و کسب و کار باشد. ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ایران هم طرفداران زیادی دارد. در این وضعیت پرونده ثبت تاسیس نقص یا نواقصی دارد و با عنایت به اشکالات یادشده در ابلاغیه رفع نقص باید نسبت به مرتفع نمودن نواقص مبادرت ورزید.شایان ذکر است،هر نوع رفع نقص تقاضاهای های پذیرش که به صدور اخطاریه رفع نقص منتهی گردیده با تسلیم نامه از شخصیت حقوقی مربوطه به انضمام مدارک و مستندات رفع نقص و نیز تصویر اخطاریه یادشده فقط با پاکت و پوشه ویژه ی رفع نقص تاسیس به وسیله دفاتر منتخب پستی صورت می پذیرد. در این وضعیت اداره ثبت شرکت ها با درخواست ثبت شرکت مد نظر موافقت کرده و اقدام به صدور آگهی می کند که در این حالت می بایست فرد درخواست کننده یا وکیل ثبت شرکت جهت دریافت مدارک ثبتی و امضاء ذیل دفاتر به اداره رجوع نماید. ابتدا می بایست وارد سامانه اینترنتی سازمان امور مالیاتی شوید. انتخاب گزینه وجود یا عدم وجود مجوز برای فعالیتهایی که نیاز به مجوز از سازمان یا ارگانهای خاص دارند و وارد کردن شماره مجوزو تاریخ مجوز در صورت نیاز به وجود آن.

ثبت شرکت در ایران

مرحله سوم: در این مرحله باید نقش خود ( به عنوان دانش آموز ) و عنوان سازمان ( نام مدرسه) را مشخص نموده و سپس دکمه تایید را فشار دهید. در صفحه باز شده روی پیوند پیگیری سریع وضعیت ثبت نام شماره اقتصادی کلیک نمایید. در این وضعیت هزینه چاپ با موفقیت صورت گرفته و به منظور چاپ فرستاده شده است. در این وضعیت درخواست ثبت شرکت قابلیت ثبت نداشته و لازم است نسبت به قبولی مجدد تقاضا در سامانه و دریافت کد پیگیری جدید و طی مراحل مجددا مبادرت ورزید.این حالت در صورتی اتفاق می افتد که مدارک فرستاده شده به اداره ایراداتی داشته باشند که قابل رفع اشکال نباشد که این نواقص می توانند بسیار جزیی ولی با اهمیت باشند. در حالتی دیگر این احتمال وجود دارد که صورتجلسه شرکت تایید نگردد که با دریافت پیام مردود بودن صورتجلسه مواجه خواهید شد. یا موسسه یا شخصیت حقوقی دیگر که در قانون، وجود دارد.

موسسه حقوقی ثبت کریم خان در این مقاله قصد دارد در خصوص نحوه ی پیگیری درخواست ثبت شرکت توضیحاتی ارائه نماید.با اجرای سامانه جامع ثبت شرکت ها و موسسه های غیر تجاری به آدرس اینترنتیsherkat.ssaa.ir کلیه اشخاص درخواست کننده ثبت شرکت،می توانند توسط این سامانه نسبت به ثبت شرکت اقدام نمایند و همچنین جواب درخواست ثبت شرکت خود را از همین روش پیگیری کنند. برای ثبت شرکت در تهران می توانید از تمامی قالب های ثبتی استفاده کنید که در به توضیح هر یک از قالب ها و در انتها مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت را ارائه می دهیم. پس از ثبت اطلاعات شرکت، شماره پیگیری به شما داده می شود که از طریق آن می توانید مراحل مختلف بررسی ثبت شرکت خود را مشاهده کنید. با داشتن اطلاعات لازم، دیگر هر هزینه و قیمتی را قبول نخواهید کرد. همانطور که در مقاله آشنایی با ثبت شرکت گفتیم، تمامی فعالیت ها و شرکت هایی که می خواهند به صورت رسمی و قانونی به کار خود ادامه دهند باید ابتدا درخواست ثبت شرکت خود را در اداره ثبت شرکت ها به ثبت برسانند.

HTML Ready Article You Can Place On Your Site.
(do not remove any attribution to source or author)





Firefox users may have to use 'CTRL + C' to copy once highlighted.

Find more articles written by /home2/comelews/wr1te.com/wp-content/themes/adWhiteBullet/single.php on line 180