ثبت شرکت سهامی خاص چقدر هزینه دارد؟


Warning: Undefined variable $PostID in /home2/comelews/wr1te.com/wp-content/themes/adWhiteBullet/single.php on line 66

Warning: Undefined variable $PostID in /home2/comelews/wr1te.com/wp-content/themes/adWhiteBullet/single.php on line 67
RSS FeedArticles Category RSS Feed - Subscribe to the feed here
 

در مواردی که به عللی استفاده از این حق به طور مستقیم برای شریک میسر نباشد ممکن است به موجب وکالت کتبی به یکی دیگر از شرکاء واگذارشود. به طور خلاصه و مختصر شرکت به معنای شریک شدن است و یا به عبارتی تعدادی از افراد حقیقی که برای رسیدن به هدف خاصی در کنار هم جمع می شوند . به این صورت که یک یا چند شریک ضامن و یک یا چند شریک که مسئولیت شان محدود است. ۸-با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها اگر صورتجلسه ی شما دارای نقص باشد ، برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید و در حالتی دیگر حتی ممکن است صورتجلسه ی شما رد شود که در این حالت دلایل رد صورتجلسه طی ابلاغیه ای به شما اعلام می گردد تا نسبت به صدور صورتجلسه ی جدید اقدام نمایید. ۶-سپس کارشناس حقوقی به بررسی اطلاعات وارد شده می پردازد،اگر دارای نقص باشد برای شما درسامانه ابلاغ رفع نقص ارسال می گردد و باید نقص را رفع نمایید ودر صورت عدم نقص اطلاعات ، آن را تاًیید می کند. درخواستی کتبی تهیه کرده و اسامی پیشنهادی تان را در آن ذکر نمایید.

سامانه ثبت شرکت

Th is c​ontent was done ᠎by GSA Conte nt  Gen​er᠎at or D emover​si᠎on !

ی- سایر اقدامات مربوط به برگزاری اولین مجمع عمومی عادی (طبق فرم شماره ۴) تا انتخاب هیات رئیسه مجمع (رئیس، نشی، و دو ناظر) از قبیل اخذ برگه ورود به جلسه مجمع از داوطلبان و تکمیل فهرست اسامی حاضرین همراه با امضای آنان که باید تحویل هیات رئیسه شود. تشکیل مجمع عمومی موسسین نیز در شرکت های سهامی خاص الزامی نیست اما در شرکت های سهامی عام باید تشکیل گردد . شركت های تعاونی شركتهایی هستند كه تمام یا حداقل ٥١% سرمایه آنها به وسیله اعضا در اختیار شركت تعاونی قرار می گیرد و وزارتخانه ها، سازمان ها، شركتهای دولتی و وابسته به دولت و تحت پوشش دولت، بانكها، شهرداریها، شوراهای اسلامی كشوری، بنیاد مستضعفان و سایر نهادهای عمومی می توانند جهت اجرای بند ٢ اصل ٤٣ قانون اساسی از راه وام بدون بهره یا هر راه مشروع دیگر از قبیل مشاركت، مضاربه، مزارعه، مساقات اجاره، اجاره به شرط تملیك، شرط فروش اقساطی و صلح اقدام به كمك در تامین یا افزایش سرمایه شركتهای تعاونی نمایند بدون آنكه عضو باشند. امکان دستهبندی شرکتهای تعاونی به صورتهای متنوع بر اساس ویژگیهای مختلف آنها وجود دارد.

ثبت شرکت سهامی خاص

تشکیلات و موسسات غیر تجاری می توانند عناوینی از قبیل انجمن،کانون یا بنگاه و امثال آن داشته باشند ولی اتخاذ عناوینی که اختصاص به تشکیلات دولتی و کشوری دارد از طرف موسسات مزبور ممکن نخواهد بود. شرکت های غیر تجاری مجموعه هایی می باشند که فعالیت آن چنانچه از نام آنها بر می آید جنبه غیر تجاری دارد . پس از پذیرش اینترنتی ، باید نسخ اصلی صورت جلسات تنظیمی و ضمائم آن ها را از طریق باجه های پست به صورت سفارشی به آدرس ذکر شده در تاًییدیه ی پذیرش ارسال نمایید. لازم به ذکر است در هر یک از مراحل ثبت شرکت ، چنانچه ابهام و یا سوالی داشتید می توانید با کارشناسان ما در ثبت شرکت فکر برتر تماس حاصل نمایید. در گام بعدی باید 5 نام منتخب را براساس اولویت خود وارد کرده تا از سوی بازرسان و کارشناسان اداره ثبت مورد بازرسی قرار گیرد. اساسنامه را باید تکمیل کرده و در 3 نسخه به امضای متقاضیان تاسیس برسانید. از آنجایی که تشکیل و ثبت شرکتهای سهامی عام در اداره ثبت شرکتها همراه با تشریفات طولانی و سخت گیرانهای است، بسیاری از متقاضیان ثبت شرکت تمایل به ثبت شرکت سهامی عام نداشته و متقاضی ثبت شرکت سهامی خاص هستند که در ادامه به توضیح کاملتر این نوع شرکت و نحوه ثبت آن در اداره ثبت شرکتها میپردازیم.

در این جلسه تعداد افراد باید فرد و حداقل 3 نفر باشد.

حداقل دو ماه می باشد ، که یک بابت ماه پذیره نویسی و یک ماه بابت انجام امور ثبتی جهت اداره ثبت شرکت ها مهلت داده شده است. بنا به درخواست دادگاه، خوانده میتواند ظرف مدت شش ماه موارد بطلان را مرنفع نماید. 1- اشخاص حقوقی را می توان به مدیریت شرکت انتخاب نمود در اینصورت شخص حقوقی برای انجام وظایف مدیریتی خود یک نفر را به نمایندگی دائمی خود معرفی می کند. در این جلسه تعداد افراد باید فرد و حداقل 3 نفر باشد. تعداد سهامداران شرکت سهامی خاص حداقل سه نفر می باشد. ۱-حداقل شرکاء نباید کمتر از دو نفر باشد. ماده ٢٣ : انحلال : موسسه مطابق ماده ١١۴ قانون تجارت منحل خواهد شد در صورتی که مجمع شرکا رای به انحلال موسسه دهد یک نفر از بین شرکا و یا از خارج موسسه به سمت مدیرتصفیه تعیین خواهد شد وظایف مدیرتصفیه طبق قانون تجارت می باشد. در این مجمع رای گیری انجام شده و اعضای اصلی، اعضای علی البدل و نیز بازرسین مشخص می شوند. اگر عضویت برای شرکت های تازه تاسیس تایید نشود، موارد مغایرت مشخص می شود و ظرف مهلت ذکر شده اعلام می گردد.

HTML Ready Article You Can Place On Your Site.
(do not remove any attribution to source or author)





Firefox users may have to use 'CTRL + C' to copy once highlighted.

Find more articles written by /home2/comelews/wr1te.com/wp-content/themes/adWhiteBullet/single.php on line 180